Centru Daune Generali

inapoi
centru daune

Ai incheiat polita CASCO la Generali?. Atunci, in cazul in care ai fost implicat intr-un accident rutier fara vatamari corporale si masina ta este nedeplasabila, beneficiezi de asistenta rutiera gratuita prin serviciul ASIST PLUS EXTRA. Suna la 0313.200.222 (Europ Assistance) si in cel mai scurt timp o platforma se va deplasa la locul accidentului pentru a transporta autoturismul la cel mai apropiat service.

Pasi de urmat

Avarii doar la autovehiculul propriu

Daca in urma unor manevre diverse autoturismul tau a fost avariat, poti apela la polita CASCO pentru despagubirea reparatiilor. Urmeaza pasii de mai jos:

1. Verificarea avariilor

Verifica ce parti au fost deteriorate si ce anume a cauzat acest lucru. In cazul in care avariile au fost produse in perioada in care masina a fost parcata(furt sau vandalism), iti recomandam sa te prezinti cat mai repede la cea mai apropiata sectie de politie. Pentru toate celelalte situatii, apeleaza la cel mai apropiat punct de constatare Generali.

2. Constatarea daunei la Generali

Completeaza declaratia de accident si deschide dosarul de dauna impreuna cu inspectorul Generali. Poti completa formularul in avans (Il poti descarca din sectiunea Documente Necesare)

3. Reparatia

Dupa efectuarea constatarii, poti repara autoturismul la unul din atelierele de reparatii corespunzatoare, pe baza constatarii de la Generali

4. Decontarea

Decontarea se realizeaza pe baza cererii de despagubire si a documentelor care atesta efectuarea reparatiei: factura, dovada plata (chitanta, OP), devis la sediul Generali.

Atentie!

Pentru decontarea directa cu Generali, poti alege o unitate service agreata de noi.

Eveniment rutier solutionat prin Constatare Amiabila

Daca in urma unui eveniment in trafic au fost avariate doar autovehiculele implicate, fara vatamari corporale, atunci acesta poate fi solutionat prin completarea formularului de constatare amiabila. Iata cum poti proceda in acest caz:

1. Acordul amiabil

Efectueaza constatarea amiabila. Este important sa stii ca aceasta metoda poate fi aleasa numai daca ambii participanti la trafic sunt de acord.

Iti recomandam de asemenea sa nu se intervina asupra zonelor avariate, intrucat detaliile avariilor vor fi importante la constatarea daunei. In cel mai scurt timp posibil, incearca sa te deplasezi la cel mai apropiat punct de constatare Generali .

2. Constatarea daunei la Generali

Completeaza declaratia de accident si deschide dosarul de dauna impreuna cu inspectorul Generali. Poti completa formularul in avans (Il poti descarca din sectiunea Documente Necesare)

3. Reparatia

Dupa efectuarea constatarii, poti repara autoturismul la unul din atelierele de reparatii corespunzatoare, pe baza constatarii de la Generali

4. Decontarea

Decontarea se realizeaza pe baza cererii de despagubire si a documentelor care atesta efectuarea reparatiei: factura, dovada plata (chitanta, OP), devis la sediul Generali.

Atentie!

Pentru decontarea directa cu Generali, poti alege o unitate service agreata de noi.

Eveniment rutier solutionat de Politie prin Proces Verbal

Daca in urma unui eveniment in trafic au fost avariate doar autovehiculele implicate, fara vatamari corporale, atunci acesta poate fi solutionat la una din unitatile de Politie abilitate. Afla mai jos cum se poate proceda in acest caz:

1. Constatarea evenimentului la politie

In cazul in care evenimentul in trafic s-a soldat cu victime, sau nu se poate solutiona prin constatare amiabila de accident, poti apela la metoda clasica de anuntare a politiei cu privire la accident . Obtinerea actelor oficiale din partea politiei presupune semnarea procesului verbal si obtinerea autorizatiei de reparatie, daca este cazul. Iti recomandam de asemenea sa nu se intervina asupra zonelor avariate, intrucat detaliile avariilor vor fi importante la constatarea daunei. In cel mai scurt timp posibil, incearca sa te deplasezi la cel mai apropiat punct de constatare Generali

2. Constatarea daunei la Generali

Completeaza declaratia de accident si deschide dosarul de dauna impreuna cu inspectorul Generali. Poti completa formularul in avans (Il poti descarca din sectiunea Documente Necesare)

3. Reparatia

Dupa efectuarea constatarii, poti repara autoturismul la unul din atelierele de reparatii corespunzatoare, pe baza constatarii de la Generali

4. Decontarea

Decontarea se realizeaza pe baza cererii de despagubire si a documentelor care atesta efectuarea reparatiei: factura, dovada plata (chitanta, OP), devis la sediul Generali.

Atentie!

Pentru decontarea directa cu Generali, poti alege o unitate service agreata de noi.

Documente Obligatorii

  • Copie polita CASCO
  • Copie certificat de inmatriculare
  • Copie BI/CI declarant
  • Declaratie accident - descarca

Dupa caz

  • Imputernicire proprietar in cazul in care acesta este Persoana Juridica
  • Proces Verbal si Autorizatie Reparatie in original - pentru toate evenimentele in care a fost implicat autovehiculul asigurat, mai putin cele pentru care s-a incheiat o "constatare amiabila", actele de vandalism de orice tip (zgarieturi de cheie, distrugere cu acid s.a.), furt total si partial.
  • Dovada in original - pentru toate actele de vandalism (zgarieturi de cheie, distrugere cu acid s.a.), furt total si partial.
  • Formular Constatare Amiabila - daca evenimentul s-a solutionat prin intelegerea partilor in care au fost implicate doar doua autovehicule si nu au existat persoane ranite.

Este important sa stii ca fiecare eveniment este diferit si este posibil sa mai ai nevoie si de alte documente, variate de la caz la caz. Inspectorii nostri te vor consilia pas cu pas in solutionarea daunei, pentru ca dosarul sa fie complet in cel mai scurt timp.

Pentru deschiderea unui dosar de daune in Bucuresti, va rugam sa va adresati centrului de constatari daune Generali Romania Asigurare Reasigurare, din Calea Plevnei, nr. 53, sector 1. Fax: (021)311.50.60; Tel. (021)311.50.61, (021)307.82.95 sau (021)307.83.61

Program de functionare:

Luni - Joi: orele 09.00 - 17.00

Vineri: orele 08.00 - 16.00

In cazul in care autovehiculul este nedeplasabil trebuie sa avizati dauna telefonic la oricare din telefoanele de mai sus dupa care veti fi contactat de un inspector daune Generali pentru deschiderea dosarului in service.

Pentru deschiderea unui dosar de daune in alte orase, va rugam sa va adresati agentiei Generali Asigurari din judetul sau localitatea in care aveti resedinta. - vezi harta agentii

Program de functionare: Luni-Vineri: orele 09.00 -17.00

Retea service-uri

  • MERIDIAN SUD INVEST SRL Bucuresti Reprezentanta
  • NESTE AUTOMOTIVE SRL Sector 1 Reprezentanta
  • MERIDIAN SUD INVEST SRL Sector 4 Reprezentanta
  • MERIDIAN VEST SRL Sector 6 Reprezentanta
  • SAB MOTORS 2002 Sector 5 Independent
  • CASA AUTO MUNTENIA SRL Sector 5 Independent
  • AUTOMOBILE BAVARIA SRL Sector 1 Reprezentanta
  • BEST M&R PRO CARS SRL Sector 4 Independent
  • GLOBAL SERV TRADE SRL Sector 6 Independent
  • DACOSERV SA Sector 6 Reprezentanta
  • KING EUROSERICE SRL Sector 5 Independent
  • ONU MULTITRADE SRL Sector 3 Independent
  • SERVICE AUTO SERUS SRL Sector 6 Reprezentanta
  • MHS MOTORS SRL Sector 6 Reprezentanta
  • CONTUR PROD SRL Sector 4 Independent
  • DC CAR CUSTOMS SERVICE S.R.L. Sector 6 Independent
  • GOLD&PLATIN AUTOCENTER SRL Sector 2 Reprezentanta
  • TRANSPORTURI AUTO FILARET SA Sector 5 Reprezentanta
  • AUTOBELUCCI 2000 SRL Sector 2 Independent
  • Carpati Motor SRL Sector 1 Reprezentanta
  • MIT MOTORS INT SRL Sector 1 Reprezentanta
  • DI-BAS AUTO SRL Sector 2 Reprezentanta
  • AUTO COBALCESCU SRL Sector 1 Reprezentanta
  • MIHAI SERVICES TOP SRL Sector 2 Independent
  • PROMOTOR REAL SERVICE SRL Sector 6 Independent
inapoi